Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

17.3 C
Athens
Πέμπτη, 25 Δεκεμβρίου, 2025

Στολίστε το ελληνικό καραβάκι, όχι δένδρο και για οικολογικούς λόγους

 Διὰ τὸν στολισμὸ τῶν Χριστουγέννων – ποὺ εἶναι ἡ βάσις ὅλων τῶν χριστιανικῶν δογμάτων καὶ ἀποχρώσεων ἀνὰ τὴν ὑφήλιο – ὑπάρχουν ἄπειρες ἀπόψεις καὶ σεβάσματα. Ὅπως καὶ γύρω ἀπὸ τὴν πίστιν τοῦ καθ’ ενὸς Χριστιανοῦ.

Δυστυχῶς, ὁ ἄνθρωπος κατήντησεν νὰ εἶναι μιμητικὸ ζῶο καὶ υἱοθετεῖ τὰ ἔθιμα τῶν ἄλλων![1]

Πρὸς τοῦτο, ἀδερφοί μας, ἐπιτρέψατε μας νὰ κάνωμε μερικὲς διευκρινίσεις, μήπως ἐμεῖς οἱ Χριστιανοὶ συνειδοποιήσωμε ἐπιτακτικὴ τὴν ἀνάγκην νὰ ἐγκαταλείψωμε αὐτὸν τὸν πιθηκισμὸ καὶ λυτρωθῶμε ἀπὸ τὴν ξενομανίαν.

Ἀνέκαθεν τασσόμεθα ὑπέρ τῆς Προστασίας τοῦ Περιβάλλοντος. Πρὸς τοῦτο συνεχίζομε νὰ προτρέπωμε ὅλους τοὺς νουνεχεῖς τῆς Ὑφηλίου νὰ μὴ κόπτουν οὔτε ἕνα κλαράκι ἀπὸ τὰ ἔλατα ἢ καὶ ἄλλα δέντρα. Καὶ προτείνουμε ἡ κοπὴ δένδρων ποὺ εἶναι ζῶντες ὀργανισμοὶ ἀλλὰ καὶ ἡ πώλησις τῶν ψεύτικων δένδρων ποὺ μετὰ τὴν χρῆσιν των μολύνουν τὸ περιβάλλον νὰ χαρακτηρισθοῦν ποινικὰ ἀδικήματα καὶ εἰς περίπτωσιν ὑποτροπῆς νὰ ἔχουν ποινὲς καθείρξεως πολλῶν ἐτῶν, διότι εἶναι ,,γροθιά,, (γρόνθος) εἰς τὴν φύσιν.

Εἰς τὸ σημεῖο αὐτὸ κάνομε μνεία τῶν αὐστηρῶν Νομοθετῶν τῆς Ἀρχαίας Ἑλλάδος, ὡς τὸν Δράκοντα τὸν Ἀθηναῖο, τὸν Λυκοῦργο τὸν Λακεδαιμόνιο, τὸν Σόλωνα τὸν Ἀθηναῖο.

Μᾶς ὑπεραρκεῖ ὁ ὄλεθρος καὶ ἡ συμφορὰ ποὺ μᾶς ἐπιφέρουν οἱ σύγχρονοι Νέρωνες καὶ οἱ διάφοροι ἀλλόθρησκοι!

Μᾶς ὑπεραρκοῦν οἱ ἄπειρες πυρκαϊὲς τῶν ἐχθρῶν τῆς Ἑλλάδος ποὺ μετατρέπουν τὴν πιὸ ὄμορφη γῆ τῆς Ὑφηλίου, τὴν Ἑλλάδα μας, σὲ Κρανίου τόπον!

Ὑπάρχει μία διάδοσις ὅτι ὁ Δημιουργὸς τοῦ κόσμου ἐκράτησε τὴν ἑλληνικὴν γῆν διὰ τὸν ἑαυτόν του! Διαπιστώσας ὅμως ὅτι οἱ Ἕλληνες, παρ’ ὅλα τους τὰ ἐλαττώματα, ὑπῆρξαν τόσο συμπαθεῖς, προσφιλεῖς καὶ ἀγαπητοί, παρεχώρησε τὴν ἑλληνικὴ γῆ εἰς τοὺς Ἕλληνας διὰ νὰ δοξασθῇ ἐκεῖ ὁ Χριστός μας καὶ ἡ Ὑπεραγία καὶ Ἀειπάρθενος μήτηρ Αὐτοῦ, ἡ Θεοτόκος Μαρία.

Ἐπιμένομε δαιμονιωδῶς νὰ ρυπαίνωμε τὴν ἑλληνικὴ γῆ καὶ μὲ ἀληθινὰ ἤ πλαστικὰ χριστουγεννιάτικα δέντρα, ἐνῷ τὸ ἑλληνικὸ ἔθιμο εἶναι τὸ ἑλληνικὸ καραβάκι.

Μᾶς ὑπεραρκεῖ ὁ «Θεός Τουρισμός»...

Ἰδοὺ, λοιπόν, ἐμεῖς προτείνουμε τὸ ἑλληνικὸ καραβάκι καὶ εὐελπιστοῦμε οἱ νουνεχεῖς νὰ τὸ ἐγκολπωθοῦν καὶ νὰ τὸ διαδίδουν παντοῦ, ὄχι μόνον εἰς τὴν μητρικὴ Ἑλλάδα, ἀλλὰ καὶ εἰς τὰ 120.000.000 Ἕλληνες τῆς Ὑφηλίου καὶ εἰς τοὺς Φιλέλληνες.

 Μόνον ἂν ὅλοι μας συνασπισθῶμε ἐπὶ τὸ αὐτό, μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ, θὰ ἔχωμε καταπληκτικὲς ἐπιτυχίες. Διαφορετικά, ζήτω ποὺ καήκαμε!

Ἐμεῖς, δυστυχῶς, διαπιστώνοντες ὅτι τὸ Ἔθνος ἡμῶν ἔχει βραχυκυκλωθῆ ἀπὸ καταχθόνιες σκοτεινὲς δυνάμεις, ἐπαύσαμε ἐπὶ τοῦ παρόντος νὰ προσευχώμεθα ὑπὲρ τοῦ Ἔθνους ἡμῶν καὶ προσευχόμεθα ὑπὲρ τοῦ Γένους ἡμῶν, τὸ ὁποῖο εἶναι καὶ θὰ παραμείνῃ εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων τρισευλογημένον.

Ὁπότε, λοιπόν, καὶ θὰ ἐφαρμόζονται πάντοτε τα:

  • Α) «Γνῶτε ἔθνη καὶ ἡττᾶσθε, ὅτι μεθ’ ἡμῶν ὁ Θεός» (ΠΗΓΗ: Προσαρμογὴ ἀπὸ Ἠσαΐα η’ 9-10)
  • Β) «εἰς τὰ ὄρη, ψυχή, ἀρθῶμεν, δεῦρο ἐκεῖσε ὅθεν βοήθεια ἥκει» (ΠΗΓΗ: Τροπάριο τῶν Ἀναβαθμῶν, Ἀντίφωνον Β’, ἦχος πλάγιος α΄, Ὄρθρος τῆς Θ. Λειτουργίας τῆς Κυριακῆς) καὶ ἀπὸ ἐκεῖ θὰ λάβωμε τὴν δύναμιν, τὴν ἰσχύν.
  • Γ) «Μὴ προσεύχεσθε φαρισαϊκῶς» (ΠΗΓΗ: Κατὰ Ματθαῖον στ’ 5)

Πρὸς τοῦτο, ἐμεῖς λαμβάνομε ὡς παράδειγμα τὸν ταλαίπωρο Ζακχαῖο[1]. Τόνισε εἰς τὸν Θεάνθρωπο ὅτι τὰ μισὰ ὑλικὰ ἀγαθὰ ποὺ εἶχε ἀποκτήσει, τὰ διέθεσε διὰ τοὺς φτωχοὺς καὶ τὸ ὑπόλοιπο ἥμισυ τῶν ἀγαθῶν τὰ διέθεσε σὲ ὅλους ἐκείνους ποὺ ἀδίκησε εἰς τὴν ζωή του. Ὁπότε, οὐσιαστικὰ δὲν τοῦ ἀπέμεινε σχεδὸν τίποτα, παρὰ μόνον ὅτι κέρδισε τὸν Παράδεισο!

«Τί γὰρ ὠφελεῖται ἄνθρωπος, ἐὰν τὸν κόσμον ὅλον κερδήσῃ, τὴν δὲ ψυχὴν αὐτοῦ ζημιωθῇ;» (Κατὰ Ματθαῖον ιστ’, 26 & Μάρκον η΄, 36 & Λουκὰς θ΄, 25).

ΠΗΓΗ: ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ, ΙΔΡΥΜΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΕΩΣ ΗΘΙΚΩΝ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ, ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, 1.12.2025.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ Γ. Λεκακη:

[1] Ας σημειωθεί πως και ο στολισμός δένδρου είναι πανάρχαιο ελληνικό έθιμο. Ξεκινά από την δενδρολατρεία των αρχαίων Κρητών της μινωικής εποχής, και φτάνει έως και την ειρεσιώνη, της κλασσικής εποχής.

[2] Ας σημειωθεί ότι ο (άγιος) Ζακχαίος είναι ο Βακχαίος / Βάκχος / Ίακχος στα Ελευσινια ΜυστήριαΔΙΑΒΑΣΤΕ το ΕΔΩ.

Στολισμος ελληνικο καραβακι, χριστουγεννιατικο δενδρο οικολογια ελληνικα εθιμα Χριστουγεννων καραβι Χριστουγεννα χριστιανικα δογματα πιστις χριστιανος ανθρωπος μιμητικο ζωο εθιμο χριστιανοι πιθηκισμος ξενομανια Προστασια Περιβαλλοντος ελατο δεντρο κοπη δενδρων ζωντες οργανισμοι πωλησω ψευτικο χρησσ μολυνση περιβαλλον ποινικα αδικηματα φυσις φυση αυστηροι Νομοθετες αρχαιας ελλαδος, Δρακοντας αθηναιος, Λυκουργος Λακεδαιμονιος, Σολωνας Αθηναιος αυστηρος Νομοθετης ελλαδας, Δρακων αθηνα Λακεδαιμων, Σολων Αθηναι αυστηρη Νομοθεσια αρχαια ελλαδα σπαρτη αλλοθρησκοι πυρκαια πυρκαγια εχθροι διαδοσις δημιουργος του κοσμου ελληνικη γη ελληνες, ελαττωματα, ελληνας δοξα ιησους Χριστος υπεραγια αειπαρθενος μητηρ Θεοτοκος Μαρια παρθενος μητερα παναγια ρυπανση πλαστικο χριστουγεννιατικα δεντρα, Θεος τουρισμος υφηλιος φιλελληνες ελληνικο εθνος καταχθονιες σκοτεινες δυναμεις, προσευχη γενος τρισευλογημενο γνωτε εθνη και ηττασθε, οτι μεθ’ ημων ο Θεος Ησαιας εις τα ορη, ψυχη αρθωμεν, δευρο εκεισε οθεν βοηθεια ηκει τροπαριο των αναβαθμων, αντιφωνον Β’, ηχος πλαγιος α ορθρος Θειας Λειτουργιας Κυριακης αναβαθμοι αντιφωνο θεια Λειτουργια Κυριακη δυναμα ισχυςυ φαρισαικως Κατα Ματθαιον φαρισαιοι ευαγγελιστης Ματθαιος ταλαιπωρος αγιος Ζακχαιος θεανθρωπος υλικα αγαθα φτωχοι αγαθο αδικια αδικημενοι ζωη Παραδεισος τι γαρ ωφελειται ανθρωπος, εαν τον κοσμον ολον κερδηση, την δε ψυχην αυτου ζημιωθη Μαρκον μαρκος Λουκας ωφελεια ψυχη κερδος αγιες ημερες μερες αρχαιο αρχαια παναρχαιο δενδρολατρεια δενδρολατρια αρχαιοι Κρητες κρητικοι κρητη μινωικη εποχη ειρεσιωνη, κλασσικη Βακχαιος / Βακχος ιακχος στα Ελευσινια Μυστηρια ελευσις ελευσινα

author avatar
Γιώργος Λεκάκης

Σχετικά Άρθρα

Πώς ο Βάκχος έγινε άγιος Ζακχαίος – Σχέση με τα Ελευσίνια Μυστήρια – του Γ. Λεκάκη

Του Γιώργου Λεκάκη Ο (άγιος) Ζακχαίος αναφέρεται και ως Ζαχαρίας...

Χάρτης της Ολυμπίας του 1780 – του Γ. Λεκάκη

Του Γιώργου Λεκάκη Αυτός ο συναρπαστικός χάρτης της αρχαίας Ολυμπίας...