Διαφημίσεις του 1948
από το
ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ…
Του Ανδρέα Μελεζιάδη
Καταστήματα, επιχειρήσεις και τα συναφή,
υπήρχαν πάντα.
υπήρχαν πάντα.
Και κύρια επιδίωξή τους, ήταν φυσικά, η διαφήμισή τους στον
κόσμο, για προσέλκυση πελατών.
κόσμο, για προσέλκυση πελατών.
Το μακρυνό 1948, λοιπόν, με
την λήξη του συμμοριτοπόλεμου στην Θεσσαλονίκη υπήρχαν επιχειρήσεις που
διαφημόζονταν στο περίφημο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ» του Ν. Σφενδόνη.
την λήξη του συμμοριτοπόλεμου στην Θεσσαλονίκη υπήρχαν επιχειρήσεις που
διαφημόζονταν στο περίφημο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ» του Ν. Σφενδόνη.
Μπορείτε να πάρετε μια
«γεύση» από αυτές:
«γεύση» από αυτές:
Το σύνολο των επιχειρήσεων
σχεδόν, έχει κλείσει, όμως υπάρχουν κάποιες που αντέχουν στον χρόνο, 70 χρόνια
μετά….
σχεδόν, έχει κλείσει, όμως υπάρχουν κάποιες που αντέχουν στον χρόνο, 70 χρόνια
μετά….
Οι Θεσσαλονικείς ξέρουν…
ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ: Θεσσαλονικη, επιχειρηση, διαφημιση, ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ, Σφενδονης, 1948, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ










