ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
ΤΟ ΥΠ’
ΑΡΙΘΜΟΝ 1 ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
ΑΡΙΘΜΟΝ 1 ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Προς
τους Προέδρους της Ελληνικής και Κυπριακής
Δημοκρατίας
τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος
τους Υπουργούς Εξωτερικών Ελλάδος & Κύπρου
την Ηγεσία της Εκκλησίας Ελλάδος & Κύπρου
Δημοκρατίας
τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος
τους Υπουργούς Εξωτερικών Ελλάδος & Κύπρου
την Ηγεσία της Εκκλησίας Ελλάδος & Κύπρου
Κοιν:
τους Αρχηγούς Πολιτικών κομμάτων Ελλάδος & Κύπρου
τα μέλη των Κοινοβουλίων Ελλάδος & Κύπρου
τους Ευρωβουλευτές Ελλάδος & Κύπρου.
τα ΜΜΕ Ελλάδος & Κύπρου
τα μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
τους αντιπροσώπους κρατών – μελών του ΟΗΕ
τους Αρχηγούς Πολιτικών κομμάτων Ελλάδος & Κύπρου
τα μέλη των Κοινοβουλίων Ελλάδος & Κύπρου
τους Ευρωβουλευτές Ελλάδος & Κύπρου.
τα ΜΜΕ Ελλάδος & Κύπρου
τα μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
τους αντιπροσώπους κρατών – μελών του ΟΗΕ
Η παράνομη μετανάστευση μαζί με το δημογραφικό
αποτελούν τα μεγαλύτερα προβλήματα επιβίωσης του έθνους μας. Η
συνεχιζόμενη ανεξέλεγκτη εισροή παράνομων μεταναστών —εκ των
οποίων ένα ελάχιστο ποσοστό είναι πραγματικά πρόσφυγες— σε
ένα ουσιαστικά χρεωκοπημένο κράτος και με την ένοχη ανοχή κυβέρνησης και
αντιπολίτευσης, αυξάνει τα ήδη μεγάλα προβλήματα στην
οικονομία, την δυνατότητα εύρεσης εργασίας, την υγειονομική περίθαλψη
και την παιδεία, αλλοιώνει την ταυτότητα και τον πολιτισμό του
έθνους μας και έχει συμβάλει σε μια αύξηση της εγκληματικότητας που είναι
πρωτόγνωρη για τη χώρα μας.
αποτελούν τα μεγαλύτερα προβλήματα επιβίωσης του έθνους μας. Η
συνεχιζόμενη ανεξέλεγκτη εισροή παράνομων μεταναστών —εκ των
οποίων ένα ελάχιστο ποσοστό είναι πραγματικά πρόσφυγες— σε
ένα ουσιαστικά χρεωκοπημένο κράτος και με την ένοχη ανοχή κυβέρνησης και
αντιπολίτευσης, αυξάνει τα ήδη μεγάλα προβλήματα στην
οικονομία, την δυνατότητα εύρεσης εργασίας, την υγειονομική περίθαλψη
και την παιδεία, αλλοιώνει την ταυτότητα και τον πολιτισμό του
έθνους μας και έχει συμβάλει σε μια αύξηση της εγκληματικότητας που είναι
πρωτόγνωρη για τη χώρα μας.
Η πολυπολιτισμική πολιτική των κομμάτων εξουσίας
δημιουργεί εθνολογικές και θρησκευτικές μειονότητες, που αλλοιώνουν την
συνοχή και ιδιοπροσωπία της Ελληνικής κοινωνίας και όπως
αποδείχθηκε στην Γαλλία, στη Σουηδία και αλλού,
δημιουργούν μια χώρα ανταγωνιστικών κοινοτήτων. Η χορήγηση
στέγης, επιδομάτων και ΑΜΚΑ στους παράνομους μετανάστες, την ώρα
που Έλληνες, κάποτε νοικοκυραίοι, έχουν γίνει ρακοσυλλέκτες στην
προσπάθεια για επιβίωση, ενώ οι νέοι μας είναι άνεργοι και φεύγουν με
συνεχώς επιταχυνόμενο ρυθμό για το εξωτερικό , είναι παράλογη,
προκλητική και απαράδεκτη από μια κυβέρνηση που υποτίθεται πως ο πρωταρχικός
της ρόλος είναι να φροντίζει για τον λαό που την ψήφισε. Οι
περισσότερες ΜΚΟ που εργάζονται με ανθρωπιστικό
πρόσχημα αφήνονται να δρουν ανεξέλεγκτα και ύποπτα, ενώ
πλουτίζουν οι κάθε μορφής δουλέμποροι.
δημιουργεί εθνολογικές και θρησκευτικές μειονότητες, που αλλοιώνουν την
συνοχή και ιδιοπροσωπία της Ελληνικής κοινωνίας και όπως
αποδείχθηκε στην Γαλλία, στη Σουηδία και αλλού,
δημιουργούν μια χώρα ανταγωνιστικών κοινοτήτων. Η χορήγηση
στέγης, επιδομάτων και ΑΜΚΑ στους παράνομους μετανάστες, την ώρα
που Έλληνες, κάποτε νοικοκυραίοι, έχουν γίνει ρακοσυλλέκτες στην
προσπάθεια για επιβίωση, ενώ οι νέοι μας είναι άνεργοι και φεύγουν με
συνεχώς επιταχυνόμενο ρυθμό για το εξωτερικό , είναι παράλογη,
προκλητική και απαράδεκτη από μια κυβέρνηση που υποτίθεται πως ο πρωταρχικός
της ρόλος είναι να φροντίζει για τον λαό που την ψήφισε. Οι
περισσότερες ΜΚΟ που εργάζονται με ανθρωπιστικό
πρόσχημα αφήνονται να δρουν ανεξέλεγκτα και ύποπτα, ενώ
πλουτίζουν οι κάθε μορφής δουλέμποροι.
ΠΕΡΙ των όρων ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ και ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ, ΕΔΩ.
Η παράνομη μετανάστευση δημιουργεί μια
σύγχρονη παγκόσμια τάξη εξαθλιωμένων εργαζομένων προς
εκμετάλλευση, και όλα αυτά με την χρηματοδότηση εξωθεσμικών
κέντρων που υποστηρίζονται από νεοφιλελεύθερα αριστερά και
δεξιά κόμματα. Από στρατηγική άποψη, έχει γίνει πασιφανές
πως η παράνομη μετανάστευση υποκινείται από την Τουρκία ως
όπλο για τη δημιουργία στην Ελλάδα πολυπληθούς ισλαμικής μειονότητας, η
οποία, είτε με αυθόρμητη είτε με προκληθείσα αντιπαράθεση, θα μπορεί
στο μέλλον να χρησιμοποιηθεί καταλλήλως, όπως έγινε στην Κύπρο.
σύγχρονη παγκόσμια τάξη εξαθλιωμένων εργαζομένων προς
εκμετάλλευση, και όλα αυτά με την χρηματοδότηση εξωθεσμικών
κέντρων που υποστηρίζονται από νεοφιλελεύθερα αριστερά και
δεξιά κόμματα. Από στρατηγική άποψη, έχει γίνει πασιφανές
πως η παράνομη μετανάστευση υποκινείται από την Τουρκία ως
όπλο για τη δημιουργία στην Ελλάδα πολυπληθούς ισλαμικής μειονότητας, η
οποία, είτε με αυθόρμητη είτε με προκληθείσα αντιπαράθεση, θα μπορεί
στο μέλλον να χρησιμοποιηθεί καταλλήλως, όπως έγινε στην Κύπρο.
Η πολιτική ηγεσία οφείλει να αναλογιστεί τις εθνικές
της ευθύνες αντί να αναλώνεται σε ιδεολογικές τάχα αλλά και κομματικές
αντιπαραθέσεις όταν διακυβεύεται η βιωσιμότητα της πατρίδας. Καλούμε την
κυβέρνηση να τηρήσει τις προεκλογικές της δεσμεύσεις και να εφαρμόσει
αποφασιστικά και αποτελεσματικά μέτρα για την αντιμετώπιση
της παράνομης μετανάστευσης, όπως:
της ευθύνες αντί να αναλώνεται σε ιδεολογικές τάχα αλλά και κομματικές
αντιπαραθέσεις όταν διακυβεύεται η βιωσιμότητα της πατρίδας. Καλούμε την
κυβέρνηση να τηρήσει τις προεκλογικές της δεσμεύσεις και να εφαρμόσει
αποφασιστικά και αποτελεσματικά μέτρα για την αντιμετώπιση
της παράνομης μετανάστευσης, όπως:
1) Να κλείσουν ερμητικά τα ελληνικά
σύνορα και να φυλάσσονται από τις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας
με την χρήση σύγχρονων τεχνολογικών μέσων. Να ζητηθεί δυναμικά και πιεστικά από
την ΕΕ οι παράνομοι μετανάστες και πρόσφυγες να καταγράφονται και να
ταυτοποιούνται στην Τουρκία. Από εκεί, όσοι δικαιούνται άσυλο, να ταξιδεύουν
νόμιμα κατευθείαν προς τα κράτη όπου επιθυμούν να ζήσουν. Αν η Τουρκία δεν το
δέχεται, ας δημιουργήσει ο ΟΗΕ ασφαλείς ζώνες στις εμπόλεμες περιοχές από όπου
θα καταγράφονται και θα ταξιδεύουν πρόσφυγες. Είναι άδικο και τραγικό να
πληρώνει η Ελλάδα με την ίδια της την ύπαρξη τούς πολέμους για τους οποίους δεν
φέρει απολύτως καμμία ευθύνη.
σύνορα και να φυλάσσονται από τις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας
με την χρήση σύγχρονων τεχνολογικών μέσων. Να ζητηθεί δυναμικά και πιεστικά από
την ΕΕ οι παράνομοι μετανάστες και πρόσφυγες να καταγράφονται και να
ταυτοποιούνται στην Τουρκία. Από εκεί, όσοι δικαιούνται άσυλο, να ταξιδεύουν
νόμιμα κατευθείαν προς τα κράτη όπου επιθυμούν να ζήσουν. Αν η Τουρκία δεν το
δέχεται, ας δημιουργήσει ο ΟΗΕ ασφαλείς ζώνες στις εμπόλεμες περιοχές από όπου
θα καταγράφονται και θα ταξιδεύουν πρόσφυγες. Είναι άδικο και τραγικό να
πληρώνει η Ελλάδα με την ίδια της την ύπαρξη τούς πολέμους για τους οποίους δεν
φέρει απολύτως καμμία ευθύνη.
2) Να αποκλειστεί η δράση
της FRONTEX στα Ελληνικά χωρικά ύδατα και στον Έβρο καθόσον
δεν δρα αποτρεπτικά αλλά διεκπεραιωτικά και στην ουσία υποβοηθά
την εισροή παράνομων μεταναστών. Η παρουσία της FRONTEX στο
Αιγαίο θα ήταν χρήσιμη μόνο εάν πραγματοποιούσε περιπολίες από κοινού με
την τουρκική Ακτοφυλακή στα μικρασιατικά παράλια, ώστε να αποτρέπει τον απόπλου
πλοιαρίων.
της FRONTEX στα Ελληνικά χωρικά ύδατα και στον Έβρο καθόσον
δεν δρα αποτρεπτικά αλλά διεκπεραιωτικά και στην ουσία υποβοηθά
την εισροή παράνομων μεταναστών. Η παρουσία της FRONTEX στο
Αιγαίο θα ήταν χρήσιμη μόνο εάν πραγματοποιούσε περιπολίες από κοινού με
την τουρκική Ακτοφυλακή στα μικρασιατικά παράλια, ώστε να αποτρέπει τον απόπλου
πλοιαρίων.
3) Για τους ήδη παρανόμως εισελθόντες, να
συντομευτούν άμεσα και με κάθε τρόπο οι διαδικασίες χορήγησης ασύλου μόνο
σε όσους δικαιούνται. Παράνομοι μετανάστες από χώρες που δεν βρίσκονται σε
εμπόλεμη κατάσταση, πρέπει να αποστέλλονται πίσω στις χώρες τους με συνοπτικές
διαδικασίες. Όσοι δεν διαθέτουν επίσημα χαρτιά (διαβατήριο, ταυτότητα) ή
έχουν καταδικαστεί για ποινικά αδικήματα, να απελαύνονται με ταχείες
διαδικασίες.
συντομευτούν άμεσα και με κάθε τρόπο οι διαδικασίες χορήγησης ασύλου μόνο
σε όσους δικαιούνται. Παράνομοι μετανάστες από χώρες που δεν βρίσκονται σε
εμπόλεμη κατάσταση, πρέπει να αποστέλλονται πίσω στις χώρες τους με συνοπτικές
διαδικασίες. Όσοι δεν διαθέτουν επίσημα χαρτιά (διαβατήριο, ταυτότητα) ή
έχουν καταδικαστεί για ποινικά αδικήματα, να απελαύνονται με ταχείες
διαδικασίες.
4) Η διαχείριση του προβλήματος πρέπει να
διενεργείται υπό ελληνική διοίκηση, για να υπάρχει υπεύθυνος κρατικός έλεγχος
αντί για την παρατηρούμενη ασυδοσία και αυθαιρεσία καλοπληρωμένων ΜΚΟ,
τα οποία μάλιστα κατηγορούν την Ελλάδα για τις συνθήκες διαβίωσης
παράνομων μεταναστών και προσφύγων στα κέντρα φιλοξενίας.
διενεργείται υπό ελληνική διοίκηση, για να υπάρχει υπεύθυνος κρατικός έλεγχος
αντί για την παρατηρούμενη ασυδοσία και αυθαιρεσία καλοπληρωμένων ΜΚΟ,
τα οποία μάλιστα κατηγορούν την Ελλάδα για τις συνθήκες διαβίωσης
παράνομων μεταναστών και προσφύγων στα κέντρα φιλοξενίας.
5) Η διασπορά των παράνομων μεταναστών
σε διάφορα σημεία της χώρας αποτελεί στρατηγικό και πολιτισμικό κίνδυνο
και πρέπει να αποφευχθεί. Η αποσυμφόρηση των νησιών να γίνει με τις
απελάσεις όσων δεν δικαιούνται άσυλο.
σε διάφορα σημεία της χώρας αποτελεί στρατηγικό και πολιτισμικό κίνδυνο
και πρέπει να αποφευχθεί. Η αποσυμφόρηση των νησιών να γίνει με τις
απελάσεις όσων δεν δικαιούνται άσυλο.
6) Να τροποποιηθεί η σχετική νομοθεσία ώστε να
αποθαρρύνεται η παράνομη μετανάστευση και να
τιμωρούνται αυστηρά οι εργοδότες που απασχολούν μετανάστες χωρίς άδεια εργασίας ή
εκείνοι που ενοικιάζουν σπίτια σε όσους δεν έχουν άδεια εισόδου στην χώρα.
αποθαρρύνεται η παράνομη μετανάστευση και να
τιμωρούνται αυστηρά οι εργοδότες που απασχολούν μετανάστες χωρίς άδεια εργασίας ή
εκείνοι που ενοικιάζουν σπίτια σε όσους δεν έχουν άδεια εισόδου στην χώρα.
7) Να απαιτηθεί η κατάργηση της άδικης
και παράλογης συνθήκης του Δουβλίνου ΙΙΙ. Για τους ήδη
εισελθόντες πρόσφυγες, να απαιτηθεί η ισοκατανομή τους σε όλες τις χώρες
της ΕΕ ανάλογα με τον γηγενή πληθυσμό και την οικονομική δυνατότητα της κάθε
χώρας.
και παράλογης συνθήκης του Δουβλίνου ΙΙΙ. Για τους ήδη
εισελθόντες πρόσφυγες, να απαιτηθεί η ισοκατανομή τους σε όλες τις χώρες
της ΕΕ ανάλογα με τον γηγενή πληθυσμό και την οικονομική δυνατότητα της κάθε
χώρας.
8) Να καταργηθεί ο νόμος 4332/2015 που αναφέρεται
στην Τροποποίηση Διατάξεων Κώδικα Ελληνικής ιθαγένειας
που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Α΄ 7/6.9.2015. Ο νόμος αυτός βασίζεται σε
τροποποίηση του γνωστού νόμου Ραγκούση της κυβέρνησης Γιώργου Παπανδρέου (νόμος
3838/2010), ο οποίος κηρύχθηκε αντισυνταγματικός από το Συμβούλιο
Επικρατείας.
στην Τροποποίηση Διατάξεων Κώδικα Ελληνικής ιθαγένειας
που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Α΄ 7/6.9.2015. Ο νόμος αυτός βασίζεται σε
τροποποίηση του γνωστού νόμου Ραγκούση της κυβέρνησης Γιώργου Παπανδρέου (νόμος
3838/2010), ο οποίος κηρύχθηκε αντισυνταγματικός από το Συμβούλιο
Επικρατείας.
Αναμένουμε την υπεύθυνη ανταπόκριση της κυβέρνησης στο
μέγιστο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η χώρα
μας. Καλούμε τον Ελληνικό λαό σε συνεχή επαγρύπνηση και
δράσεις,προτού τα αποτελέσματα του φαινομένου γίνουν μη αναστρέψιμα. Όσοι συμφωνούν
με την επιστολή μας, καλούνται να προσθέσουν την υπογραφή
τους, στέλνοντας στο IHAHellas@gmail.com επώνυμο, όνομα, επάγγελμα,
πόλη και χώρα διαμονής.
μέγιστο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η χώρα
μας. Καλούμε τον Ελληνικό λαό σε συνεχή επαγρύπνηση και
δράσεις,προτού τα αποτελέσματα του φαινομένου γίνουν μη αναστρέψιμα. Όσοι συμφωνούν
με την επιστολή μας, καλούνται να προσθέσουν την υπογραφή
τους, στέλνοντας στο IHAHellas@gmail.com επώνυμο, όνομα, επάγγελμα,
πόλη και χώρα διαμονής.
Οι υπογράφοντες,
1. Αθανασούλης Γεράσιμος Α., Καθηγητής ΕΜΠ, Αθήνα
2. Αλεβίζος Γιάννης, 7ο Λύκειο Αθηνών , Παγκράτι,
Αθήνα
Αθήνα
3. Αμπατζόγλου Ιωάννης MSc, PhD, Ακτινοφυσικός ΠΓΝ
Αλεξανδρούπολης, Αλεξανδρούπολη, Ελλάς
Αλεξανδρούπολης, Αλεξανδρούπολη, Ελλάς
4. Αναστασοπούλου Ιωάννα, Καθηγήτρια Ακτινοχημείας και
Βιοφασματοσκοπίας, ΕΛΛΑΣ
Βιοφασματοσκοπίας, ΕΛΛΑΣ
5. Ανδρεάτος Αντώνιος, Καθηγητής Πληροφορικής Σχολής
Ικάρων, ΕΛΛΑΣ
Ικάρων, ΕΛΛΑΣ
6. Άντωνοπούλου Άλεξάνδρα, Όδοντίατρος, Βαλτιμόρη,
Μαίρυλαντ, ΗΠΑ
Μαίρυλαντ, ΗΠΑ
7. Αργυρού Φανούλα,
ερευνήτρια/δημοσιογράφος/συγγραφέας, Λονδίνο, UK
ερευνήτρια/δημοσιογράφος/συγγραφέας, Λονδίνο, UK
8. Αρωνιάδου Βασιλική, Ph.D., Research Professor, Bethesda, MD, ΗΠΑ
9. Βαρδουλάκης Αντώνιος-Ιωάννης, Ομότιμος Καθηγητής
Τμήματος Μαθηματικών Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ΕΛΛΑΣ
Τμήματος Μαθηματικών Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ΕΛΛΑΣ
10. Βασιλειάδης Δαμιανός, Eκπαιδευτικός, Sυγγραφέας,
ΕΛΛΑΣ
ΕΛΛΑΣ
11. Γεωργιάδης Γεώργιος, Υποστράτηγος ε.α., Πρόεδρος
ΕΑΑΣ Ξάνθης
ΕΑΑΣ Ξάνθης
12. Γιαννόπουλος Παναγιώτης Χρ., Καθηγητής, Τμήμα
Πολιτικών Μηχανικών, Πανεπιστήμιο Πατρών, Πάτρα, ΕΛΛΑΣ
Πολιτικών Μηχανικών, Πανεπιστήμιο Πατρών, Πάτρα, ΕΛΛΑΣ
13. Γκατζούλη Νίνα, Συνταξιούχος Καθηγήτρια,
University of New Hampshire, ΗΠΑ
University of New Hampshire, ΗΠΑ
14. Γκορίτσα Άννα Event Manager, Πρόεδρος Θυγατέρων
της Πηνελόπης (ΑΧΕΠΑ) Εσπερίδες, Αθήνα ΕΛΛΑΣ
της Πηνελόπης (ΑΧΕΠΑ) Εσπερίδες, Αθήνα ΕΛΛΑΣ
15. Δανιάς Ευάγγελος, Υποστράτηγος ε.α., Επίτιμος
Πρόεδρος ΕΑΑΣ, Θεσσαλονίκη-ΕΛΛΑΣ
Πρόεδρος ΕΑΑΣ, Θεσσαλονίκη-ΕΛΛΑΣ
16. Δημητρόπουλος Νίκος, Υποψήφιος Διδάκτωρ, Πρόεδρος
ΑΧΕΠΑ Κέρκυρας, ΕΛΛΑΣ
ΑΧΕΠΑ Κέρκυρας, ΕΛΛΑΣ
17. Δρ. Δημούτσος Ανδρέας, ΕΛΛΑΣ
18. Ευαγγελίου Χρήστος Κ., Ομότιμος Καθηγητής
Φιλοσοφίας, Πανεπιστήμιο Τάουσον, ΗΠΑ
Φιλοσοφίας, Πανεπιστήμιο Τάουσον, ΗΠΑ
19. Ευθυμίου Παύλος, Ομότιμος Καθηγητής Δασολογίας και
Φυσ. Περιβάλλοντος, ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Ελλάς
Φυσ. Περιβάλλοντος, ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Ελλάς
20. Ιωαννίδου Αντιγόνη , Εκπαιδευτικός-Πολιτικός
Επιστήμων, Μελίσσια Αττικής – Ελλάδα
Επιστήμων, Μελίσσια Αττικής – Ελλάδα
21. Καδόγλου Τριανταφυλλιά, Καθηγήτρια Γαλλικής
Γλώσσας, Ιστορίας και Λογοτεχνίας, ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Ελλάς
Γλώσσας, Ιστορίας και Λογοτεχνίας, ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Ελλάς
22. Κακούλη-Duarte Θωμαή, PhD, Director enviroCORE | Lecturer in
Biosciences, Department of Science and Health, Institute of Technology Carlow,
Kilkenny Road, Carlow, IRELAND
Biosciences, Department of Science and Health, Institute of Technology Carlow,
Kilkenny Road, Carlow, IRELAND
23. Καραΐσκος Κώστας, Μαθηματικός Μ.Ε., Δημοτικός
Σύμβουλος Κομοτηνής, ΕΛΛΑΣ
Σύμβουλος Κομοτηνής, ΕΛΛΑΣ
24. Καρακατσάνης Σ. Θεόκλητος, Επίκουρος Καθηγητής
Δ.Π.Θ., Δρ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π. Ελλάδα.
Δ.Π.Θ., Δρ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π. Ελλάδα.
25. Καρακατσάνης Κωνσταντῖνος, τ. Καθηγητής Πυρηνικῆς
Ἰατρικῆς ΑΠΘ
Ἰατρικῆς ΑΠΘ
26. Καραμήτσος Δημήτριος, Ομ. καθηγητής Ιατρικής ΑΠΘ
& Συγγραφέας, Θεσσαλονίκη, Ελλάς
& Συγγραφέας, Θεσσαλονίκη, Ελλάς
27. Καραντζίκος Αθανάσιος, Αντιστράτηγος εα, Πρόεδρος
Ο/21 Μακεδονίας-Θράκης
Ο/21 Μακεδονίας-Θράκης
28. Καραφωτιάς Παναγιώτης Ι., Καθηγητής Διεθνών
Σχέσεων, τ. Διευθύνων Σύμβουλος του Γραφείου ΟΗΕ για Ελλάδα, Κύπρο, Ισραήλ
Σχέσεων, τ. Διευθύνων Σύμβουλος του Γραφείου ΟΗΕ για Ελλάδα, Κύπρο, Ισραήλ
29. Κατηφόρης Βασίλειος Χ. , Distinguished Teaching
Professor Emeritus, Dept. of Mathematics, SUNY, Potsdam NY 13676, USA
Professor Emeritus, Dept. of Mathematics, SUNY, Potsdam NY 13676, USA
30. Κατσούφης Ηλίας, Ομότιμος Καθηγητής
Ε.Μ.Πολυτεχνείου, Ελλάδα
Ε.Μ.Πολυτεχνείου, Ελλάδα
31. Κελεσίδης Bασίλειος, PhD, Drilling Engineering Professor, Χανιά, Ελλάς
32. Κολοβός Αλέξανδρος, Ph.D., Advanced Analytics Professional, San
Diego, ΗΠΑ
Diego, ΗΠΑ
33. Κοντογιαννίδης Νικόλαος, Ph.D., P.E., Former Professor of Mathematics,
Senior Electrical Engineer, Jacksonville, Florida, USA
Senior Electrical Engineer, Jacksonville, Florida, USA
34. Κοτρώτσιος Παύλος (Kotrotsios Paul), MBA Founder & Publisher,
Hellenic News of America. Founder & President, Hermes Expo International
Immediate Past President of the Hellenic American National Council, HANC, USA
Hellenic News of America. Founder & President, Hermes Expo International
Immediate Past President of the Hellenic American National Council, HANC, USA
35. Κοκκάλης Αλέξανδρος, καθηγητής Πολυτεχνικής,
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο
Θράκης, Ελλάδα
36. Κόντης Ιωάννης, Υποστράτηγος ε.α., τ. Στρατ.
Ακόλουθος, Θεσσαλονίκη-ΕΛΛΑΣ
Ακόλουθος, Θεσσαλονίκη-ΕΛΛΑΣ
37. Κουμάκης Λεωνίδας, Νομικός, Συγγραφέας, ΕΛΛΑΣ
38. Κουρούμαλης Ηλίας, Ομότιμος Καθηγητής
Γαστρεντερολογίας Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Κρήτης, ΕΛΛΑΣ
Γαστρεντερολογίας Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Κρήτης, ΕΛΛΑΣ
39. Κυριακού Αναστασία, Φυτοπαθολόγος (Ινστιτούτο
Γεωργικών Ερευνών), Λευκωσία, Κύπρος
Γεωργικών Ερευνών), Λευκωσία, Κύπρος
40. Κυριακού Γιώργος, Καθηγητής Δημοκριτείου
Πανεπιστημίου Θράκης, ΕΛΛΑΣ
Πανεπιστημίου Θράκης, ΕΛΛΑΣ
41. Κωνσταντινίδης Κωνσταντίνος –Αμφικτύων,
Υποστράτηγος ε.α- Συγγραφεύς Αθήνα, ΕΛΛΑΣ
Υποστράτηγος ε.α- Συγγραφεύς Αθήνα, ΕΛΛΑΣ
42. Κώστα-Τσολάκη Μαγδαληνή, Νευρολόγος-Ψυχίατρος,
Θεολόγος, Καθηγήτρια Ιατρικής ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη, Μακεδονία, Ελλάς
Θεολόγος, Καθηγήτρια Ιατρικής ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη, Μακεδονία, Ελλάς
43. Λιβαδά Αλεξάνδρα Μακιγιερ, Βαλτιμόρη-ΗΠΑ
44. Λιρίτζης Ιωάννης, Ph.D (Edin.) Professor of Archaeometry, University of the
Aegean Dept. of Mediterranean Studies, Ελλάς
Aegean Dept. of Mediterranean Studies, Ελλάς
45. Μανιάς Στέφανος, Ομότιμος Καθηγητής ΕΜΠ, Ελλάς
46. Mανιός Ιωάννης Κ., Υποπτέραρχος – Ιατρός, Ελλάς
47. Μέρμηγκας Λευτέρης, Professor (Ret.), Pathology, SUNYAB
48. Μίλλερ Βαρβάρα, Καθηγήτρια Μπαλέτου/ χορογράφος,
Βάλτιμόρη, Μαίρυλαντ
Βάλτιμόρη, Μαίρυλαντ
ΗΠΑ
49. Μιχαηλίδης Δημήτριος, Χειρουργός, Διδάκτωρ
Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθήνα
Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθήνα
50. Μοσχοβάκης Αντώνης, Καθηγητής Φυσιολογίας, Ιατρική
Σχολή Πανεπιστημίου Κρήτης
Σχολή Πανεπιστημίου Κρήτης
51. Μπακάλης Ναούμ, τ. Διευθυντής Ερευνών, Ελλάς
52. Μπαλτατζής Παναγιώτης, Ιατρός, Βαλτιμόρη
Μαίρυλαντ, ΗΠΑ
Μαίρυλαντ, ΗΠΑ
53. Μπαλόγλου Γιώργος, πρώην αναπληρωτής Καθηγητής
πολιτειακού Πανεπιστημίου Νέας Υόρκης, Θεσσαλονίκης
πολιτειακού Πανεπιστημίου Νέας Υόρκης, Θεσσαλονίκης
54. Μπουλούμπασης Διονύσης, Ζωγράφος-Αγιογράφος,
Βαλτιμόρη-ΗΠΑ
Βαλτιμόρη-ΗΠΑ
55. Μωραΐτης Νικόλαος, Ph.D. Διεθνείς Σχέσεις, Θεωρία
Διεθνούς Συστήματος, Συγκριτική Πολιτική, Εξωτερική Πολιτική των ΗΠΑ,
Συγκριτική πολιτική, U.S.A
Διεθνούς Συστήματος, Συγκριτική Πολιτική, Εξωτερική Πολιτική των ΗΠΑ,
Συγκριτική πολιτική, U.S.A
56. Νεγρεπόντη-Δελιβάνη Μαρία, Πρ. Πρύτανης και
Καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Μακεδονία, Ελλάδα
Καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Μακεδονία, Ελλάδα
57. Νιάρχος Πάνος, Professor (ret.) Indiana University, USA
58. Νικηφορίδης Δημήτριος, Νευρολόγος, Θράκη-
ΕΛΛΑΔΑ
ΕΛΛΑΔΑ
59. Νούτσης Κωνσταντίνος, Ιατρός Δερματολόγος, τ
.Συντονιστής Διευθυντής Δερματολογικής Κλινικής Ευαγγελισμού
.Συντονιστής Διευθυντής Δερματολογικής Κλινικής Ευαγγελισμού
60. Ντόκος Σωκράτης, PhD, Associate Professor, Graduate School of
Biomedical Engineering, UNSW Sydney, NSW 2052, Australia
Biomedical Engineering, UNSW Sydney, NSW 2052, Australia
61. Οικονομιδης Σπύρος, Ομότιμος καθηγητής, California State University,
East Bay, USA
East Bay, USA
62. Όκος Αντώνιος, MD, Retired, School of Medicine, Seattle, WA,
USA
USA
63. Παναγόπουλος Αλέξιος, Ακαδημαϊκός, Doctor of Political Sciences, Member of the International
Slavic Academy of Sciences, Moscow, ΕΛΛΑΣ
Slavic Academy of Sciences, Moscow, ΕΛΛΑΣ
64. Πανοσκάλτσης Βασίλης, Καθηγητής Δημοκριτείου
Πανεπιστημίου Θράκης, ΕΛΛΑΣ
Πανεπιστημίου Θράκης, ΕΛΛΑΣ
65. Πανουσιάδης Νικόλαος, Μηχανολόγος Μηχανικός ΑΠΘ,
Θεσσαλονίκη, ΕΛΛΑΣ
Θεσσαλονίκη, ΕΛΛΑΣ
66. Παπαγιάννης Γρηγόριος, καθηγητής Βυζαντινής Φιλολογίας,
Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης, ΕΛΛΑΣ
Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης, ΕΛΛΑΣ
67. Παπαδόπουλος Δημήτριος Π., Ομότιμος Καθηγητής Π.Σ.
/ Δ.Π.Θ., Ελλάς
/ Δ.Π.Θ., Ελλάς
68. Παπαδόπουλος Κυριάκος, Καθηγητής Χημικών
Μηχανικών, Tulane University, Νέα Ορλεάνη, ΗΠΑ
Μηχανικών, Tulane University, Νέα Ορλεάνη, ΗΠΑ
69. Dr Παπαδόπουλος Νικόλαος, MD, PhD, FEBO, Ομότιμος
Καθηγητής Ιατρικής Α.Π.Θ., Θεσσαλονίκη, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΕΛΛΑΣ
Καθηγητής Ιατρικής Α.Π.Θ., Θεσσαλονίκη, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΕΛΛΑΣ
70. Παπαδοπούλου Μαρία, Δρ Πολιτικός Μηχανικός, Ελλάδα
71. Παπαθεμελής Στέλιος, Πρώην Υπουργός Δημοσίας
Τάξεως, Θεσσαλονίκη, Μακεδονία, Ελλάς
Τάξεως, Θεσσαλονίκη, Μακεδονία, Ελλάς
72. Παπακώστας Στέφανος, ΜΒΑ, Τέως καθηγητής Διοίκησης
Επιχειρήσεων, Ελλάς
Επιχειρήσεων, Ελλάς
73. Παπαμαρινόπουλος Σταύρος, Καθηγητής Πανεπιστημίου
Πατρών, ΕΛΛΑΣ
Πατρών, ΕΛΛΑΣ
74. Παπανικολάου Ευαγγελία, Δρ Θεολογίας,
εκπαιδευτικός, Γλυφάδα, ΕΛΛΑΣ
εκπαιδευτικός, Γλυφάδα, ΕΛΛΑΣ
75. Παύλος Γιώργος, Καθ. Φυσικής και φιλοσοφίας, ΔΠΘ
76. Πελεκάνος Νικόλαος, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο
Κρήτης, ΕΛΛΑΣ
Κρήτης, ΕΛΛΑΣ
77. Πελίδου Συγκλητή-Ερριέττα, Επ. Καθ. Νευρολογίας,
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Ιωάννινα, ΕΛΛΑΣ
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Ιωάννινα, ΕΛΛΑΣ
78. Πουλάρικας Αλέξανδρος, Δρ., Ομότιμος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο
της Αλαμπάμας, ΗΠΑ
της Αλαμπάμας, ΗΠΑ
79. Ρήγος Ευάγγελος, Πλοίαρχος Ε.Ν. -Πρόεδρος ΙΗΑ – τ.
Director of Hellenism ΑΧΕΠΑ-Αθηνών HJ1, Κόρινθος, ΕΛΛΑΣ
Director of Hellenism ΑΧΕΠΑ-Αθηνών HJ1, Κόρινθος, ΕΛΛΑΣ
80. Ρότσα-Σωτηροπούλου Ρόντα Σ., Συνταξιούχα
Καθηγήτρια Κολλεγίου, Βαλτιμόρη, Μέριλαντ, ΗΠΑ
Καθηγήτρια Κολλεγίου, Βαλτιμόρη, Μέριλαντ, ΗΠΑ
81. Ρουπακιά Σοφία, IHA Network Administration, Λονδίνο.
82. Σαραντόπουλος Αθανάσιος Δ., PhD, MBA, Ηλεκτρολόγος
Μηχανικός, Γλυφάδα
Μηχανικός, Γλυφάδα
83. Σίδερης Κοσμάς, Καθηγητής Τμήματος Πολιτικών
Μηχανικών Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, ΕΛΛΑΣ
Μηχανικών Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, ΕΛΛΑΣ
84. Σίνη Μάρθα, Ξεναγός στό Walters Art Museum, Μέλος
Ιδρυτικού Συμβουλίου του Hellenic Heritage Museum of Maryland, Δημιουργός
Πολιτιστικών Εκθέσεων, Βαλτιμόρη, Μαίρυλαντ, ΗΠΑ
Ιδρυτικού Συμβουλίου του Hellenic Heritage Museum of Maryland, Δημιουργός
Πολιτιστικών Εκθέσεων, Βαλτιμόρη, Μαίρυλαντ, ΗΠΑ
85. Dr. –Ing. Σπαθόπουλος Θόδωρος, Πρώην Διευθυντής
Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας, Παλαιό Φάληρο, ΕΛΛΑΣ
Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας, Παλαιό Φάληρο, ΕΛΛΑΣ
86. Σταμπολιάδης Ηλίας, τ. Καθηγητής Πολυτεχνείου
Κρήτης, ΕΛΛΑΣ
Κρήτης, ΕΛΛΑΣ
87. Ταγκαλάκης Γεώργιος, Ph.D., Ερευνητής –
Εκπαιδευτικός, Αθήνα, Ελλάς
Εκπαιδευτικός, Αθήνα, Ελλάς
88. Τερέζης Άθανάσιος, Διευθυντής έπιχειρήσεως,
Σικάγο, ΗΠΑ
Σικάγο, ΗΠΑ
89. Τριανταφύλλου Γεωργία, Καθηγήτρια Μαθηματικών,
Πανεπιστήμιο Τέμπλ, ΗΠΑ
Πανεπιστήμιο Τέμπλ, ΗΠΑ
90. Τσαπκίνη Κυράνα, Επίκουρη Καθηγήτρια Νευρολογίας,
Johns Hopkins University, Βαλτιμόρη, ΗΠΑ
Johns Hopkins University, Βαλτιμόρη, ΗΠΑ
91. Τσατσανίφος Χρήστος, Δρ. Πολιτικός Μηχανικός,
Doha, Qatar
Doha, Qatar
92. Υψηλάντη Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Αρχαίας
Ελληνικής Φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Κύπρου, ΚΥΠΡΟΣ
Ελληνικής Φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Κύπρου, ΚΥΠΡΟΣ
93. Φυτρολάκης Νικόλαος, Ομότιμος καθηγητής Εθνικού
Μετσοβίου Πολυτεχνείου, ΕΛΛΑΣ
Μετσοβίου Πολυτεχνείου, ΕΛΛΑΣ
94. Φούφα Ελένη, Professor, English/Humanities, SUNY ERIE
Buffalo, NY, USA
Buffalo, NY, USA
95. Χατζόπουλος Ιωάννης Ν., MSCE, PhD Ομότιμος
καθηγητής Πανεπιστημίου Αιγαίου, T. καθηγητής Πανεπιστημίου CSUF, Πύργοι
Θερμής, Μυτιλήνη, ΕΛΛΑΣ
καθηγητής Πανεπιστημίου Αιγαίου, T. καθηγητής Πανεπιστημίου CSUF, Πύργοι
Θερμής, Μυτιλήνη, ΕΛΛΑΣ
LETTER IN ENGLISH
ILLEGAL MIGRATION
THE SINGLE MOST CRITICAL NATIONAL PROBLEM OF
GREECE
GREECE
To:
The Presidents of the Greek and Cypriot governments
The Prime Minister of Greece
The Ministers of foreign affairs of Greece and Cyprus
The leadership of the Church of Greece and Cyprus
Cc:
The leaders of all political parties of Greece and Cyprus
The Members of the Parliament of Greece and Cyprus
The Members of the European Parliament
The Members of the United Nations Parliamentary Assembly
Illegal immigration along
with the demographic crisis constitute the most
serious issues regarding the survival of our nation. The continuing
uncontrolled influx of illegal immigrants – of which a very small percentage
are actually refugees – into a virtually bankrupt stateexacerbates already
severe problems in the economy, employment prospects, health care
and education, and has altered the identity and culture of our
nation contributing to an increase in crime that is unprecedented for our
country. The policy of multiculturalism of the ruling parties
creates ethnic and religious minorities that will eliminate the
homogeneity and social cohesion of Greek society and,
as it has already occurred in France, Sweden and
elsewhere, will
create a nation of antagonistic communities. Government
policies which grant housing and social security
allowances to illegal immigrants,
while many Greeks – once homeowners – now
survive by searching through trash bins, and our unemployed
youth flee their homeland to go abroad at an ever accelerating
pace, are irrational, provocative and unacceptable from a
government whoseprimary role is assumed to be to defend and
support the Greek people. Most NGOs supposedly operating on
a humanitarian basis are left to
act unrestrained and deviously while all kinds of
traffickers are enriched. Illegal immigration creates a modern worldwide class
of destitute workers, all funded by non-institutional organizations supported
by the neoliberal left and right parties. From a strategic point of
view, it has become apparent that illegal immigration is being instigated by
Turkey as a weapon for the creation of a large Islamic minority in Greece, which,
either spontaneously or provoked by controversy, will be exploited in
the future, as it was in Cyprus.
with the demographic crisis constitute the most
serious issues regarding the survival of our nation. The continuing
uncontrolled influx of illegal immigrants – of which a very small percentage
are actually refugees – into a virtually bankrupt stateexacerbates already
severe problems in the economy, employment prospects, health care
and education, and has altered the identity and culture of our
nation contributing to an increase in crime that is unprecedented for our
country. The policy of multiculturalism of the ruling parties
creates ethnic and religious minorities that will eliminate the
homogeneity and social cohesion of Greek society and,
as it has already occurred in France, Sweden and
elsewhere, will
create a nation of antagonistic communities. Government
policies which grant housing and social security
allowances to illegal immigrants,
while many Greeks – once homeowners – now
survive by searching through trash bins, and our unemployed
youth flee their homeland to go abroad at an ever accelerating
pace, are irrational, provocative and unacceptable from a
government whoseprimary role is assumed to be to defend and
support the Greek people. Most NGOs supposedly operating on
a humanitarian basis are left to
act unrestrained and deviously while all kinds of
traffickers are enriched. Illegal immigration creates a modern worldwide class
of destitute workers, all funded by non-institutional organizations supported
by the neoliberal left and right parties. From a strategic point of
view, it has become apparent that illegal immigration is being instigated by
Turkey as a weapon for the creation of a large Islamic minority in Greece, which,
either spontaneously or provoked by controversy, will be exploited in
the future, as it was in Cyprus.
The political leadership must consider its national
responsibilities rather than spending
time on supposed ideological but also party-based controversies
when the survival of the country is at stake. We call on the
government to honor its pre-election commitments and to take decisive and
effective measures to tackle illegal immigration, such as:
responsibilities rather than spending
time on supposed ideological but also party-based controversies
when the survival of the country is at stake. We call on the
government to honor its pre-election commitments and to take decisive and
effective measures to tackle illegal immigration, such as:
1) To seal the Greek borders which
must be guarded by the Armed Forces and Security Forces using
modern technological
means. To immediately and insistently urge the
European Union (EU) to have the registration and identification
of illegal immigrants and refugees in Turkey. From there, those who
are entitled to asylum may travel legally to the countries where
they wish to live. If the Turkish government rejects this
proposal, the United Nations could establish safe zones in the
conflict regions where refugees will be registered
and then travel as refugees. It is unfair and tragic for Greece
to pay for the consequences of wars for which it has absolutely
no responsibility and by doing so endanger its very own existence.
must be guarded by the Armed Forces and Security Forces using
modern technological
means. To immediately and insistently urge the
European Union (EU) to have the registration and identification
of illegal immigrants and refugees in Turkey. From there, those who
are entitled to asylum may travel legally to the countries where
they wish to live. If the Turkish government rejects this
proposal, the United Nations could establish safe zones in the
conflict regions where refugees will be registered
and then travel as refugees. It is unfair and tragic for Greece
to pay for the consequences of wars for which it has absolutely
no responsibility and by doing so endanger its very own existence.
2) To prohibit the actions of the European Border and Coast
Guard Agency (FRONTEX) in Greek territorial waters and at the Evros
River, as this agency does not act as a deterrent
but rather as a facilitator in the influx of illegal
immigrants. The presence of FRONTEX in the Aegean would only be useful
if it implemented patrol operations along with the Turkish Coast
Guard on the Asia Minor coast to prevent departures.
Guard Agency (FRONTEX) in Greek territorial waters and at the Evros
River, as this agency does not act as a deterrent
but rather as a facilitator in the influx of illegal
immigrants. The presence of FRONTEX in the Aegean would only be useful
if it implemented patrol operations along with the Turkish Coast
Guard on the Asia Minor coast to prevent departures.
3) For asylum seekers who have already entered illegally,
procedures for granting asylum mustbe speeded up immediately and
by all possible means only to those who are eligible.
Illegal immigrants from countries that are not in a state of war must
be promptly returned to their countries. Those
who are not in possession
of official documents (passport, identity card) or have been
convicted of criminal offenses should be deported by fast track procedures.
procedures for granting asylum mustbe speeded up immediately and
by all possible means only to those who are eligible.
Illegal immigrants from countries that are not in a state of war must
be promptly returned to their countries. Those
who are not in possession
of official documents (passport, identity card) or have been
convicted of criminal offenses should be deported by fast track procedures.
4) Illegal immigration should be managed by the Greek authorities
in order to have responsible state control instead of
the well-paid and arbitrarily functioning NGOs.
in order to have responsible state control instead of
the well-paid and arbitrarily functioning NGOs.
5) The dispersal of illegal immigrants to various parts of the
country should be avoided as it presents great risks. The overcrowded
conditions on the islands must be relieved with the deportation
of those not entitled to asylum.
country should be avoided as it presents great risks. The overcrowded
conditions on the islands must be relieved with the deportation
of those not entitled to asylum.
6) To demand the repeal of the unfair and unreasonable
Dublin III Regulations Treaty. Refugees who
have already entered Greece must be dispersed across all EU
countries according to each country’s local population and financial
capacity.
Dublin III Regulations Treaty. Refugees who
have already entered Greece must be dispersed across all EU
countries according to each country’s local population and financial
capacity.
7) To repeal of Law 4332/2015 referring to the Modification of
Provisions of the Code of Greek Citizenship published in Government Gazette A 7
/ 6.9.2015. This law is based on an amendment to the well-known Ragousis
law of the government of George Papandreou (Law 3838/2010), which was declared
unconstitutional by the Council of State.
Provisions of the Code of Greek Citizenship published in Government Gazette A 7
/ 6.9.2015. This law is based on an amendment to the well-known Ragousis
law of the government of George Papandreou (Law 3838/2010), which was declared
unconstitutional by the Council of State.
We look forward to an accountable government response to this
most urgent problem facing our country. We also call on the Greek people to
be in constant vigilance and take action before the effects of
this state of affairs become irreversible. Those who support
this endeavor are invited to add their signature by sending an email
to IHAHellas@gmail.com including their surname, name,
profession, city and country of residence.
most urgent problem facing our country. We also call on the Greek people to
be in constant vigilance and take action before the effects of
this state of affairs become irreversible. Those who support
this endeavor are invited to add their signature by sending an email
to IHAHellas@gmail.com including their surname, name,
profession, city and country of residence.
ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, 13.11.2019.
ΛΕΞΕΙΣ: ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ, ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ