Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

11.6 C
Athens
Παρασκευή, 26 Δεκεμβρίου, 2025

Περιεχόμενα «Πελοποννησιακών», 1988

Περιεχόμενα «Πελοποννησιακών», 1988

Περιεχόμενα

 

– Χρονικὸν Συνεδρίου,
Προσφωνήσεις-Χαιρετισμοί, σσ. 5-27.

– Μητροπολίτης Σπάρτης Εὐστάθιος,
Ὑπὸ τὴν σκιὰν τοῦ Μυστρᾶ: Κληρονομία – Παρουσία – Προσφορὰ τῆς τοπικῆς Ἐκκλησίας,
σσ. 29-38.

– Α. Ν. Ζοῦμπος, Γεώργιος Γεμιστὸς – Πλήθων, ὁ Ἰουλιανὸς τοῦ 15ου αἰῶνος, σσ. 39-44.

– Μεν. Α. Τουρτόγλου, Ποινικὲς ἀντιλήψεις
τοῦ Πλήθωνος στοὺς «Νόμους» του, σσ. 45-53.

– Νικ. Β. Δρανδάκης, Ἡ
ζωγραφικὴ στὴν πρωτεύουσα τοῦ Ἑλληνικοῦ Δεσποτάτου τοῦ Μορέως, σσ. 54-80.

– Τάσος Ἀθ. Γριτσόπουλος,
Κληρονόμοι καὶ συνεχιστὲς στὴν Τουρκοκρατία τῆς καλλιτεχνικῆς παραδόσεως τοῦ
Μυστρᾶ, σσ. 81-116.

– Ἑλένη Δ. Μπελιᾶ, Ἡ
Πελοποννησιακὴ παιδεία κατὰ τὴν Τουρκοκρατία μέχρι καὶ τὴν Καποδιστριακὴ
περίοδο, σσ. 117-124.

– Γεωργία Κακούρου – Χρόνη, Ἀπηχήσεις
στὸ ἔργο Νεοελλήνων λογοτεχνῶν ἀπὸ τὴν ζωὴ τοῦ Μυστρᾶ, σσ. 125-144.

– Ἀγαμ. Α. Τσελίκας, Γιὰ ἕνα
«σύνταγμα» Πελοποννησίων κωδικογράφων καὶ χειρογράφων, σσ. 145-160.

– Δημ. Κατσαφάνας, Ἀναφορὲς στὴν
οὐσία τῆς Φιλοσοφίας τοῦ Μυστρᾶ, σσ. 161-177.

– Κων. Λ. Κοτσώνης, Μετὰ τὸν
Μυστρᾶ οἱ λαϊκοὶ κτίστες καὶ ἁγιογράφοι στὴ Νότια Πελοπόννησο καὶ ἰδιαίτερα στὴ
Μάνη, σσ. 178-192.

– Ἰωάννα Γιανναροπούλου,
Πελοποννήσιοι βιβλιογράφοι τῆς Τουρκοκρατίας ἀναδυόμενοι ἀπὸ Πελοποννησιακὰ
χειρόγραφα, σσ. 193-206.

– Κυριακὴ Μαμώνη, Ὀρθόδοξη ἀντιρρητικὴ
κατὰ Πλήθωνος, σσ. 209-224.

– Ἀλέξ. Σ. Κορακίδης, Ἰωάσαφ Ἐφέσου
(† 1437), (Ἰωάννης Βλαδύντερος), σσ. 225-261.

– Στέφ. Δ. Ἤμελλος, Ὁ Κωνσταντῖνος Παλαιολόγος καὶ τὸ ξύλινο σπαθί του κατὰ τὶς Ἑλληνικὲς δημώδεις παραδόσεις, σσ.
263-272.

– Θεόδ. Δ. Γιαννακόπουλος, Αἱ
δημοσιονομικαὶ θεωρίαι τοῦ Γεμιστοῦ – Πλήθωνος, σσ. 273-360.

– Δικαῖος Β. Βαγιακάκος, Εὐρώτας,
σσ. 361-416.

ΠΗΓΗ: ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ. Πελοποννησιακά – Παράρτημα 16 (1990) – Πρακτικά τοῦ Ἐκτάκτου
Πνευματικοῦ Συμποσίου «Ἀπὸ τὴν φωτεινὴ κληρονομία τοῦ Μυστρᾶ στὴν Τουρκοκρατία»
(Σπάρτη – Μυστρᾶς , 27-29 Μαΐου 1988). ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, 3.5.1991.

Πελοποννησιακα, 1988, Σπαρτη, Μυστρας, Εκκλησια, Γεμιστος – Πληθων, Ιουλιανος 15ος αιωνας, Ποινικες αντιληψεις Πληθωνος Νομοι, ζωγραφικη Ελληνικο Δεσποτατο Μορεως, Μοριας, Μωριας Τουρκοκρατια καλλιτεχνικη παραδοση, Πελοποννησιακη παιδεια Καποδιστριας, Νεοελληνες λογοτεχνες συνταγμα Πελοποννησιοι κωδικογραφοι κωδικες, χειρογραφα, Φιλοσοφια, λαικοι κτιστες αγιογραφος Μανη, βιβλιογραφος χειραγραφα, ορθοδοξια, ορθοδοξη αντιρρητικη, Ιωασαφ Εφεσου 1437, Βλαδυντερος, εφεσος, Κωνσταντινος Παλαιολογος ξυλινο σπαθι, ελληνικη δημωδης παραδοση, δημοσιονομικα Ευρωτας, Συμποσιο
author avatar
ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Σχετικά Άρθρα

Πώς ο Βάκχος έγινε άγιος Ζακχαίος – Σχέση με τα Ελευσίνια Μυστήρια – του Γ. Λεκάκη

Του Γιώργου Λεκάκη Ο (άγιος) Ζακχαίος αναφέρεται και ως Ζαχαρίας...

Στολίστε το ελληνικό καραβάκι, όχι δένδρο και για οικολογικούς λόγους

 Διὰ τὸν στολισμὸ τῶν Χριστουγέννων – ποὺ εἶναι ἡ...

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2026 με έργα του Τάκη Σιδέρη

Ο Τάκης Σιδέρης γεννήθηκε στην Αθήνα το έτος 1929...

Journal of Greek Archaeology

Το Journal of Greek Archaeology (JGA), ένα διεθνές περιοδικό...