ΑΜΟΡΓΟΣ – ΥΠΕΡΙΑ 2019
Περιήγησις 2ης και 3ης ημέρας
Του Ανδρέα Λεκάκη
Με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή
ολοκληρώθηκαν η 2η και η 3η μέρα του 17ου ΥΠΕΡΙΑ και του 10ου
Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών Αμοργού!
ολοκληρώθηκαν η 2η και η 3η μέρα του 17ου ΥΠΕΡΙΑ και του 10ου
Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών Αμοργού!
Και τα δύο είναι διεθνή γεγονότα, με
συμμετοχή από 18 χώρες, με σπουδαίους ομιλητές από τον ελληνικό και διεθνή
χώρο, και με πάρα πολλές και ενδιαφέρουσες ταινίες από πολλές χώρες.
συμμετοχή από 18 χώρες, με σπουδαίους ομιλητές από τον ελληνικό και διεθνή
χώρο, και με πάρα πολλές και ενδιαφέρουσες ταινίες από πολλές χώρες.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ για το ΥΠΕΡΙΑ, ΕΔΩ.
Οι ξεναγήσεις ενθουσίασαν τους συμμετέχοντες, καθώς γνώρισαν το
Μοναστήρι της Χοζοβιώτισσας…
Μοναστήρι της Χοζοβιώτισσας…
…Και η ανάβασις για την Χοζοβιώτισσα ξεκινά… |
…την Κάτω Μεριά της Αμοργού με τον Ελληνιστικό
της Πύργο στην Αρκεσίνη…
της Πύργο στην Αρκεσίνη…
ΔΕΙΤΕ βίντεο, ΕΔΩ.
Ο αρχαίος πύργος στην Αρκεσίνη… σωστό σκηνικό μιας άλλης εποχής… |
…την παραδοσιακή της Χώρα…
Χώρα Αμοργού… πιο στενά… δεν γίνεται… |
με το βενετσιάνικο κάστρο
της, και το Λαογραφικό και Αρχαιολογικό της Μουσείο.
της, και το Λαογραφικό και Αρχαιολογικό της Μουσείο.
Από το ταπεινό Αρχαιολογικό Μουσείο της Χώρας Αμοργού. Η Αμοργός αξίζει ένα καλύτερο Αρχαιολογικό Μουσείο… |
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ για την ΑΜΟΡΓΟ, ΕΔΩ.
Την 2η μέρα έγινε αφιέρωμα με
θέμα «Τα άτομα με ειδικές ανάγκες στη σύγχρονη Κοινωνία». Η ενότητα αυτή
υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου
Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»
θέμα «Τα άτομα με ειδικές ανάγκες στη σύγχρονη Κοινωνία». Η ενότητα αυτή
υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου
Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»
Οι ομιλίες που
έγιναν ήταν:
έγιναν ήταν:
* «Τουριστικό
Μάρκετινγκ και Νέα Μέσα: Ποίηση και Σερφ», από τον Santi Valldepérez, Ειδικό στο
Τουριστικό Μάρκετινγκ και Διευθυντή του Φεστιβάλ Ταξιδίων “Terres”.
Μάρκετινγκ και Νέα Μέσα: Ποίηση και Σερφ», από τον Santi Valldepérez, Ειδικό στο
Τουριστικό Μάρκετινγκ και Διευθυντή του Φεστιβάλ Ταξιδίων “Terres”.
* «Ο Στόχος που έχει τεθεί από
τον Πελάτη και οι προκλήσεις για την επίτευξή του, από την οπτική γωνία της
Παραγωγής και του Πελάτη», από την Ομάδα της ταινίας Staycation.
τον Πελάτη και οι προκλήσεις για την επίτευξή του, από την οπτική γωνία της
Παραγωγής και του Πελάτη», από την Ομάδα της ταινίας Staycation.
* «Καυτή Γαστρονομία: Πέτρινοι Φούρνοι
και η παράδοση του φουρνίσματος στις Κυκλάδες” από την Άννα Μαυρουδή,
Πρόεδρο της Ομοσπονδίας Συλλόγων Γυναικών Κυκλάδων .
και η παράδοση του φουρνίσματος στις Κυκλάδες” από την Άννα Μαυρουδή,
Πρόεδρο της Ομοσπονδίας Συλλόγων Γυναικών Κυκλάδων .
* “Το Εικονικό έναντι του
Πραγματικού”, από τον John Driedonks, Ανώτερο Λέκτορα
Πραγματικού”, από τον John Driedonks, Ανώτερο Λέκτορα
* “Ένα γράμμα – Μια ιστορία”
Μια Διήγηση για τον Τουρισμό και τον Πολιτισμό μέσω Κινουμένων Σχεδίων», από
τον Αρίσταρχο Παπαδανιήλ, Παραγωγό και Διευθυντή Κινουμένων Σχεδίων.
Μια Διήγηση για τον Τουρισμό και τον Πολιτισμό μέσω Κινουμένων Σχεδίων», από
τον Αρίσταρχο Παπαδανιήλ, Παραγωγό και Διευθυντή Κινουμένων Σχεδίων.
* “Η δημιουργική χρήση του βίντεο
στην προώθηση λιγότερο δημοφιλών προορισμών. Η περίπτωση του Τουρισμού της Riga“,από τον Vairis
Strazds,
Δημιουργικό Διευθυντή του Τουριστικού Οδηγού “Insider’s”.
στην προώθηση λιγότερο δημοφιλών προορισμών. Η περίπτωση του Τουρισμού της Riga“,από τον Vairis
Strazds,
Δημιουργικό Διευθυντή του Τουριστικού Οδηγού “Insider’s”.
Ο Ηλ. Προβόπουλος, η Ειρ. Γιαννακοπούλου, κ.ά. στην χαρούμενη παρέα του YPERIA. |
Μετά το τέλος των εργασιών και
προβολών, απόλαυσαν πλούσιες γαστρονομικές εμπειρίες, και
συζητήσεις επί των θεμάτων της κάθε μέρας.
προβολών, απόλαυσαν πλούσιες γαστρονομικές εμπειρίες, και
συζητήσεις επί των θεμάτων της κάθε μέρας.
ΠΗΓΗ: YPERIA.
ΛΕΞΕΙΣ: Αμοργος, Υπερια, Yperia