Κανείς δεν μας το δίδαξε… Σε κανένα βιβλίο ελληνικού Σχολείου δεν υπάρχει ουδεμία αναφορά ή εικόνα της αυθεντικής Φάτνης… Έφθασα 64 ετών για να δω με τα μάτια μου την φάτνη του Διονύσου. Το μαρμάρινο ανάγλυφο του Σπηλαίου της Γεννήσεως (του 330 π.Χ.) βρίσκεται εκτεθειμένο στην Στοά του Αττάλου, στην Αρχαία Αγορά των Αθηνών, με εντελώς αποπροσανατολιστική και παραπλανητική επιγραφή. Λες και απαγορεύεται να μάθουμε την ελληνική παράδοση του «θείου βρέφους».
Ο Διόνυσος είναι υιός της θνητής Σεμέλης και του Διός. Η Σεμέλη είναι κόρη του Κάδμου και της Αρμονίας. Ο γάμος του περιώνυμου αυτού ζεύγους αποτελεί το πρότυπον του Γάμου για τους Έλληνες (…ποιός Αβραάμ και ποιά Σάρα συγκρίνονται μαζί τους;).
Ο ιερός Γάμος – Ιερογαμία – τελείται στην Σαμοθράκη. – ΔΙΑΒΑΣΤΕ επίσης: Γ. Λεκάκης: “Σαμοθρακη, ιερά νησος”. Ο Κάδμος είναι σύγχρονος του Κελεού και του Δαρδάνου (βλ. κατακλυσμός Δαρδάνου > Δαρδανέλλια κτλ.). Η Αρμονία είναι αδελφή του Δαρδάνου. Ο Κάδμος, αδελφός της Ευρώπης και υιός του Αγήνορος (του Άργους) και της Τηλέφασσας, του βασιλικού ζεύγους της Ελληνικής Φοινίκης, φέρνει πίσω στην Ελλάδα το ΠελασγικόΑλφάβητομε τα 16 γράμματα (βλ. λεξικό Liddell-Scott) εκ της Ελληνικής Φοινίκης, το οποίο εδώ είχε ξεχαστεί-χαθεί λόγω του Κατακλυσμού. – ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑπερι ΠΕΛΑΣΓΩΝ, ΕΔΩ.
Το θρυλικό ζεύγος εγκαθίσταται στις Θήβες Βοιωτίας και αργότερα κτίζει την Φοινίκη στην Χαονία της Ηπείρου (δίπλα στους Αγίους Σαράντα της Βορείου Ηπείρου).
Ο Διόνυσος, εγγονός του Κάδμου και της Αρμονίας, έλαβε το επίθετο Βάκχος και συνδέθηκε με την άμπελο και τον οίνο. Αλλά ανερεύνητο-αδίδακτο παραμένει το μυστικό επίθετό του «Ίακχος» των Ελευσινίων Μυστηρίων. Πρόκειται για την θεία φύση του θνητού Διονύσου. «Διόνυσος Ίακχος», όπως λέμε σήμερα Ιησούς Χριστός:
«Ιησούς» η θνητή φύση του Υιού του Θεού,
«Χριστός» η αθάνατη θεία φύση του Υιού του Θεού.
Φυσικά και επομένως, λόγω απαγορεύσεως διδαχής της αυθεντικής (ελληνικής) «Παλαιᾶς Διαθήκης» μας, ούτε μας διδάσκουν τον θείο Ύμνο της Γεννήσεως του Διονύσου:
θα ανέβει περί τον κόσμο ο τόκος (> τέκνο) από την Σεμέλη, ο νέος Διόνυσος).
Λέγεται «νέος Διόνυσος» διότι πρόκειται για τον Διόνυσο Γ΄:
ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΙΟΝΥΣΟΙ
Ο Διόνυσος Α΄, ο υιός του Άμμωνος και της Αμαλθείας (εποχής Τιτανομαχίας) είναι αυτός που εξεστράτευσε στην Ινδική και εκπολίτισε τους Ινδούς (βλ. «Βέδες» εκ του βοιδα < fοἶδα = γνωρίζω). Τα σανσκριτικά κατάγονται από τα αρχαία Ελληνικά-Πελασγικά, αλλά μας μιλάνε σήμερα οι Γλωσσολόγοι για «Ινδοευρωπαϊκή» ομογλωσσία (αποκρύπτοντας την αληθή μητέρα Γλώσσα). Είναι ο Σουρύα των Βεδών και ο Όσιρις της Αιγύπτου.
Ο Διόνυσος Β΄ είναι υιός του Διός και της Ιούς του Ινάχου (Άργους). Λέγεται και Έπαφος και Άπις, και λατρεύθηκε ως Σέραπις στην Αίγυπτο.
Τώρα γνωρίζετε ποιός είναι ο «Διόνυσος Δ΄»: Ο νεώτερος τρόπον τινά Διόνυσος που γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα, ο υιός της νέας «Σεμέλης», παρθένου Μαρίας.
Έτσι γνωρίζουμε την αληθινή παράδοση της γεννήσεως του «θείου βρέφους», που είναι καταφανώς ελληνική και ουδαμώς ιουδαϊκή… – ΔΙΑΒΑΣΤΕ επίσης: Γ. Λεκακης “Ταματα και αναθηματα“.
Μια γυναικεία μορφή με μινωικό ένδυμα δράττει από τον...
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.