ΕΛΛΗΝΙΚΟ, και όχι φοινικικό το αλφάβητο – του Αν. Στάμου
[…] μὲ ἀλφαβητικὰ γράμματα (Πελασγικά-Καδμήια). Ἐνῶ οἱ λογιστὲς τῶν ἀνακτόρων ἔγραφαν ἀναγκαστικὰ πάνω σὲ μικρὲς πήλινες πινακίδες μὲ τὴν στενογραφία τῆς ἐποχῆς, τὴν ΓΓΑ καὶ τὴν ΓΓΒ [ γραμμικη γραφη Α και Β] , μὲ συλλαβικὲς δηλαδὴ γραφές. Αὐτὸ διατηρήθηκε μάλιστα στὴν Κύπρο μέχρι τὸν 3ο αἰ. π.Χ. (παράλληλη χρήση συλλαβικῆς καὶ ἀλφαβητικῆς γραφῆς). Μελετήσαμε […]
Διαβάστε περισσότερα
